sâmbătă, august 25, 2007

Vine... vine... vine...Da! Gandesc ca visez, ca este doar o iluzie.. dorm? Ma trezesc, ma zbat sa ma trezesc.. o fac.. Unde esti?Ok, gata cu prosteala...Nu imi vine sa cred ca totul trece, toate trec, totul vine si pleaca.. timpul, un spatiu fara culoare, fara miros... dorm, iar adorm.. traiesc intr-un abis al necunoasterii, traiesc intr-un zambet nascut dintr-o lacrima.. ma trezesc..urc in sus!! da, urc in sus.. ce eu nu am dreptul la pleonasme? Eu nu am dreptul la o repetitie? Imi dau singur licenta poetica.. nu merit..Vine..E pe un drum lung, greu si obositor.. dar vine..Zambeste, zambesc si eu.. se apropie, o simt.. o simti?Suntem facuti 70% din apa... restul doar miroase...Suntem conceputi in serie, cu dotari full sau nu.. cine a facut tabla asta de sah?Povestea unei povesti, lacrima unui zambet.. eh, doar iluzii...Ganduri efemere, da.. efemere.. unde? Cand? Aici totul se lasa prabusit, se lasa absorbit de trecutul-prezent.. De viitor nici nu vorbesc.. Ce e ala? Viitorul este puntea prezentului, imi raspunde gandul.. gandul? Da, gandul, adica subconstientul resurselor umane.. adica full-ul ala despre care iti povesteam? Maria!!! Maria!!! Bang.. Stiti reclama, nu?Cine e Maria? Maria.. un nume.. De ce Maria? Pai Maria este o fiinta perfecta.. perfecta spui tu?.. De ce perfecta? Pai oamenii spun ca din EA s-a nascut viata. Ce este viata? Pai, tot gandul imi raspunde.. viata este o iluzie.. O iluzie? Da, o iluzie.. un drum pe care mergi, mergi, dar niciodata nu ai cunoasterea unde ajungi.. Nu ai cunoasterea unde ajungi? Asta inseamna siguranta.. Da? Da.. Ce este mai sigur decat moartea? Nimic.. nimic nu este sigur in lumea asta, doar moartea.. Toti murim. Singurul lucru de care nu stim este: Unde si cu cine murim.. Cand, nu are importanta. De ce? Ce importanta are cand mori? Pai are.. de ce? Pai, drumul ala? Drumul ala ti-a fost scurt, o ulita... O ulita? Mda.. doar un drum mic de tara.. Si eu ce destinatie am? Eu sau tu? Pai eu si tu? Noi? Cum noi? Nu noi, ci eu si tu.. Cum eu si tu? Pai da... eu am un destin..? Da, ai un destin.. Ce este un destin? Pai este o carte, mai nou un blog.... O carte? Un blog? Da!!! Si ce scrie acolo? Nu scrie nimic.. cum nimic? Pai este desenat un drum.. pe acel drum mergi tu.. fie ca te abati sau nu, oricum tot intr-un punct comun cu moartea ajungi.. Da..? Da! Unde ajunge..? Acolo.. Unde acolo..?Dincolo...Mergi si tu..?Dincolo ajungem toti..Ce este acolo..?Nimic...Cum nimic..?Este un nimic si totusi absolutul..L-ai atins..?Nu se poate atinge..De ce?Ramane doar o iluzie! Si totusi vine.. cativa km.. si vine...

0 comentarii: