sâmbătă, august 25, 2007

Gand la gand cu tine, muritorule...Iar o noapte sufocanta de idei pragmatice.. scriu intr-un blog, nu ma citeaza nimeni.. Nu am nevoie..Mori muritorule.. nu, nu mor. Cum sa nu mori? Pai daca ti-am spus ca nu vreau sa mor..Dar cine esti tu de imi stai in cale? Un simplu muritor...Eh da.. a mai trecut o noapte, e 3:jumate.. Asa? Cum asa?Nevasta ta sta intinsa in pat, viseaza... Crezi ca viseaza la tine, la voi, la familia voastra? Pe dracu.. se gandeste la prostul ala de azi ce ii tot facea cu ochiul. Te regasesti?E doar o gropita.. in vasta ta cultura. De ce murim fiind muritori? Sa nu traim prea mult in nemurire.. Si crezi in nemurirea sufletului, master in raspunsuri? Cred in prostia si ignoranta civilazatiei in care tu traiesti...Civilizatia mea e una prospera. Pe dracu e, mai muribundule.. stai si crapi.. Nevasta-ta tot in gropita a calcat..Cu dreptul, master-ule, cu dreptul...Gropita a ramas tot acolo.. cu pantoful ei de catifea.. Cenusareasaaaaaa... unde dracului esti?Aici stapane..Treci..Trec..Nu, mai bine stai acolo..Da, stapane!Ohhh calca si tu.. nu, nu calca..Stapane, esti tare idiot.. iar visezi..Cu ochii deschisi printesa..Abia de m-am trezit din frumoasa noastra gropita...Mori?Mor.. Cu tine-n gand.. Cu mine..Dar eu sunt un simplu muribund..Mori de mori, de nu traiesti..De ai sa-jungi alesul meu...Eu am sa mor un slujotor..Iar eu? Tu printesa intre stele..Iar tu?Eu un simplu slujitor..
Maaa? Ce fac? M-am apucat sa scriu poezie.. nu e bine..
De treci raul sa ajungiIn ale tale frunze rareMa ratacesc in nopti fierbintiFrumoasa si adorabila croiala
Dea.. iar am avut un somn furibund...Ce cauti? O tigara...Unde am pus bricheta aia...? .... pauza....Gata.. mi-am aprins..Continuam..Stapane... esti pe ici?Sunt..Ce vrei de la mine?Am venit in dar sa-ti spun..Ce?O poezie..Iar despre printese and printi?Da stapane..iarNu-ti plac?Taci si baga...
Am auzit intr-o doara,Cum o frumoasa din castel,Vrea un barbat adevarat,Cu el o viata s-o petreaca,
*Unde s-o petreaca?*Taci si asculta stapane.. nu-i important, e chiar banal..
De esti tu barbatul meu,La zei, printese si DumnezeiAm sa ma inchin..De tu esti, De a mea tu esti...
Taci..
Acum doar eu vorbesc..Eu sunt printesaTu.... Esti doar un sclav de-al meu..
ingenuncheaza in fata meaSa-ti vad a ta slabireO lacrima de falsa ePe al tau obraz sa se stinga..
Cobori acum printesa mea..
De tu un domn ce estiAl meu pe veci vei fiCaci de nu esti..In lanturi grele ai sa moriDe nu esti..
Ce greu imi e printesa..
De nu taci..Un simplu sclav ai sa ramaiPe veci...A ta printesa...
Cobori a mea printesaDe imi vei sterge lacrima ce-mi curge..A mea tu estiAl tau iti sunt..Acum, pe veci..
Iar vorbesti?
Am dreptul asta de-mi permitiIn picioare am sa ma ridicLa urechea ta am sa-mi cobor usor capulDe vrei sa auziO soapta
De-i pacat?
Nu-i pacat a mea printesaCaci eu un simplu slujitorDe a ta coroana eu acum ma legPe veci ...Al tau un simplu slujitor
Ce zici master, merge?Neah.. iar te-ai trezit sa-mi spui povesti?De printi si printese is satul..Ceva nou nu ai?
Nu am stapane..De vrei... Am sa merg sa cuget, intr-un somn de muritor.. al tau pe veci: Slujitor
Dar unde pleci...?Sa calc din nou... in gropite..Deh.. tot un simplu om..Nu stapane.. eu doar un simplu muritor!

0 comentarii: