sâmbătă, august 25, 2007



Azi am vazut zambete...M-am trezit foarte devreme si m-am urcat in masina, era asa cald afara si nu era decat 8 dimineata... oamenii se indreptau spre servici, erau asa veseli. Oare soarele este vinovat pentru zambetele lor? Multi aleg ploaia, dar ploaia inseamna tristete.. lacrimile de ploaie inseamna durere. De ce vrem tristete cand am putea sa ne bucuram de zambete? Eram undeva la Diham, iar pe trecerea de pietoni si-a facut aparitia un om abia iesit din spital... s-a intors catre mine si mi-a zambit.. avea un zambet asa de frumos. Am oprit masina si am coborat sa-l intreb de ce zambete cand el abia a iesit pe poarta spitalului.. Stiti ce mi-a raspuns? Zambetul baiete il am pentru ca in acest moment traiesc, asa sarac si simplu cum sunt, exist... Zambesc baiete pentru ca s-ar putea ca peste un minut cineva sa vina cu viteza, iar eu fara viata sa raman.. Oare de ce sa nu zambesc cand eu exist, traiesc? Un om simplu, ca mine, ca tine, ca voi... Mi-a zambit, mi-a vorbit. Am vrut sa-l ajut sa treaca strada chiar daca in spatele masinii mele s-a format o coada imensa.. Nu a vrut ajutorul meu, a preferat singuratate... era vesel si simplu... De cele mai multe ori in viata trebuie sa ne ajutam singuri sa ajungem pe malul celalalt... nu trebuie sa depindem de slabiciunea altora....
Am ajuns ca printr-un vis in dimineata asta la servici. Eram foarte fericit, Adriana m-a asteptat langa calculator, m-a privit si nu stia de ce tot zambesc.... a zambit si ea.... oamenii sunt mai fericiti atunci cand le zambesti...ZAMBESTE SI TU!!!

1 comentarii:

ionela spunea...

:)...asa este...ce ar fi viata fara zambete...super articolul..:)