joi, noiembrie 29, 2012

After Black Friday

Salutare tuturor!
Black Friday si ce a insemnat pentru mine ziua asta. In primul rand vreau sa va spun ca nu am dormit toata noaptea. Am sperat ca magazinele se vor deschide undeva la 4 dimineata si astfel pot avea ocazia sa prind ceva la reducere. Ei bine nu s-a intamplat asa si am stat toata noaptea fix degeaba. Poate va intrebati de ce am ales aceasta zi si de ce cred in aceasta zi de reducere...!? Anul trecut am prins la oferta televizorul ce il am si astazi. Fix in vara mi-am vazut tv-ul expus in cora si era la pretul de 1500 lei, eu l-am luat la 1000 de lei. Zic eu ca este o diferenta considerabila chiar si pentru cei mai instariti. Tv-ul pe care il am si acum are un pret peste 1200 lei. Este un televizor ce imi acopera mie toate nevoile, citeste avi, mkv, citeste subtitrarea si se vede MAREE, prinde hd fara aparatura in plus, se vede foarte bine si mai are si alte lucruri frumoase. Am crezut ca si anul aceasta o sa fie la fel, o sa ma trezesc la 5 dimineata si am sa prind o oferta asemanatoare la un laptop si inca un tv pentru nasu. Ei bine nu a fost asa, cei de la emag si flanco si-au batut pur si simplu joc de clientii lor. Emag a deschis abia la 8 dimineata, iar flanco la 14. Foarte urat din partea lor!!!
Cu toate astea am facut si cumparaturi si pot spune ca sunt multumit:
- TV LED Samsung la 1000 lei (Flanco) Pentru Nasu'!
- Laptop Acer 1700 lei (Domo)
- GPS Serioux 99 lei (Flanco)
Ofertele, anul acesta, nu au fost chiar cele mai bune, dar cu toate astea cumparaturi s-au facut!
Ma bucur ca am putut prinde si eu ceva la reducere!!! :)
Cam asta a fost cu black friday editia de anul acesta!
Voi ce v-ati cumparat?

1 comentarii:

Crypto Phone Support spunea...

Are you encountering errors while sending cryptocurrency to another wallet in Bithumb? Just remove all your queries and problems in a jiffy by attaining the quality solutions from the experts who have all the full-fledged information about the Bithumb. All you have to do is dial Bithumb Support Number at 1-888-764-0492 which is always approachable to guide the users. Stop worrying about the problems anymore and grab the accurate solution from the team. Visit website:-http://www.cryptophonesupport.com/exchange/bithumb