sâmbătă, august 25, 2007

Am învăţat că oricum ai tăia, orice lucru are două feţe. Am învăţat că poţi continua încă mult timp după ce ai spus că nu mai poţi. Am învăţat că sunt oameni care te iubesc, dar nu ştiu s-o arate. Am învăţat că prietenia adevărată continua să existe chiar şi la distanţă. Iar asta este valabil şi pentru iubirea adevarată. Am învăţat că, dacă cineva nu te iubeşte cum ai vrea tu, nu înseamnă că nu te iubeşte din tot sufletul. Am învăţat că indiferent cât de mult suferi, lumea nu se va opri în loc pentru durerea ta. Am învăţat că trecutul şi circumstanţele ţi-ar putea influenţa personalitatea, dar că TU eşti responsabil pentru ceea ce devii. Am învăţat că dacă doi oameni se ceartă, nu înseamnă că nu se iubesc. Şi nici faptul că nu se ceartă nu dovedeşte că se iubesc. Am învăţat că doi oameni pot privi acelaşi lucru şi pot vedea ceva total diferit. Am învăţat că scrisul ca şi vorbitul, pot linişti durerile sufleteşti. Dragostea e o luptă între două suflete şi între două trupuri în care uneori nu e niciun învingător, alteori nu e niciun învins. A iubi înseamnă, poate, a lumina partea cea mai frumoasă din noi. "O iubire pe care esti nevoit sa o pazesti nu reprezinta nimic." Lacatele din noi, Se deschid cu o lacrima Logica InutilaAşa se întâmplă logic, plecăm şi sosim undeva. Plecăm pentru o clipă, pentru un ceas, pentru o viaţă, poate nu trebuia să plecăm, dar problema nu-i asta, ci faptul că sosim undeva, totdeauna sosim undeva, poate nu sosim la timp, nu sosim unde trebuie, nu sosim unde-am vrut dar sosim undeva şi câtă vreme sosim undeva totul e logic chiar dacă logica şi fericirea sunt lucruri total diferite, totuşi am plecat şi am sosit undeva, am greşit drumul, dar am sosit undeva, dar când nu mai sosim nicăieri totul devine ilogic. Spre ce ne ducem dacă nu sosim nicăieri?
Candva, ma intriga tristetea de pe chipul "Invingatorului" sculptat de Michelangelo.Tocmai in clipa in care ar trebui sa dea lovitura de gratie, el renunta la victorie.Obosit si scarbit, isi intoarce privirea in alta parte. A descoperit, se pare, ceva mai presus de biruinta si de vanitate. Dar ce anume?
End: A muri înseamnă de fapt a te muta într-o stea!!!
O mare stea!

Octavian Paler

0 comentarii: