sâmbătă, martie 10, 2012

Zile

Au trecut deja două zile de când stau singur. Este ameţitor să te muţi în capitala şi totuşi să te trezeşti singur între atâţia oameni. Ştiu, nu am uitat că sunt de aici, dar în cei trei ani cât am stat la Galaţi, am pierdut majoritatea contactelor active pe care le aveam. Foarte puţini oameni mi-au mai rămas prieteni prin "telefon". În aceste două zile nu am făcut mare lucru, doar că am făcut toată curăţenia rămasă după mutare. Am şters până şi tocurile de la uşi cu pronto.

Am tot vorbit cu aia mică şi a rămas că azi să ies la o plimbare prin oraş. Posibil o să iau şi aparatul să fac fotografii. Altceva mai bun nu am de făcut, până luni când merg la muncă. Merg să caut şi o bibliotecă pentru că am de făcut şi licenţa în săptămânile ce urmează. Aşa că am un weekend programat!

Aia mică se simte din ce în ce mai bine şi din câte am înţeles, luni posibil să facă primi pasi fără proteză. Din câte am mai înţeles, doctorul a avut mult de muncă cu această operaţie şi nu a fost deloc ok ce a găsit acolo. A spus că o să avem mult de muncit şi că toate o să fie ok dar nu după cum ne-am programat noi. Posibil să dureze ceva mai mult această eliminare de microb. Important este că nu o să mai aibă dureri, chiar dacă o să meargă în cârje pentru o perioadă de timp mai lungă (câteva luni). Important este să scape şi să se facă bine. Cu alte cuvinte se prelungeşte şi perioada în care trebuie să strângem cei 6500 de euro rămaşi de plată. Mă rog la Dumnezeu să îi putem strânge la timp!

În rest toate bune şi vă doresc tuturor un weekend călduros!

0 comentarii: