marți, martie 13, 2012

Marţi - 13

Pentru unii dintre voi, această zi poate însemna una stresantă, plină de lucruri malefice. Ei bine nu este aşa! Ziua de azi, este ziua lu' aia mică! Este o zi însorită, călduroasă! Este ziua lu' aia mică:)

Este pentru prima oară, de când suntem împreună când ea este la distanţă de mine de ziua ei. Din câte îmi amintesc eu (bărbat fiind), mereu am fost unul lângă celălalt în zilele de sărbătoare. A trecut aproape o săptămână de când sunt singur şi în tot acest timp m-am gândit doar la ziua de azi. Cum aş putea să îmi înveselesc eu viitoarea soţie. O pot face doar prin telefon şi doar să îi trimit ceva în dar. E aiurea singur, chiar foarte aiurea. Aproape că mă plictisesc de moarte seara, când mă mai liniştesc cu lucru. Mă uit la tv şi adorm imediat. Dimineaţă este frig, la fel cum este şi peste noapte. E aiurea şi nu vă recomand singurătatea.

Tocmai am primit telefon de la aia mică ca a primit cadoul de la mine. Din păcate nu au ajuns cum mă aşteptam eu. Degeaba am scris eu pe cutie fragil, că cei de la fan au zdruncinat cutia de a luat-o dracii. Foarte urât din partea lor! Oricum, mă bucur că i-am putut aduce un zâmbet pe buze în aceste zile grele pentru ea. Este greu să nu ai drept la vizită şi mai ales să nu te poţi mişca. Să stai doar în pat... Dar azi nu vreau să vorbesc despre spitale şi alte alea. Azi vreau să vorbesc despre femeia de lângă mine.

Este ziua lu' aia mică şi azi ea este centrul atenţiei mele. Nu mă interesează nimic altceva, mă interesează doar să îi fac o zi mai frumoasă.

La Mulţi Ani Logodnica Mea! Să ai un an plin de veselie, sănătate, iubire, armonie! Îmi doresc să ai grijă de tine acolo şi încă puţin, Duminică sunt la tine! LA MULŢI ANI!


2 comentarii:

Mihaela spunea...

Multumesc iubiricel:-)
Chiar asteptam postul dedicat mie:-)

Gina spunea...

La Multi Ani, si din partea mea! Sa aveti impreuna o viata frumoasa asa cum meritati.