miercuri, iulie 13, 2011

De azi intru in concediu


De azi intru in concediu mult asteptat. Acasa sunt asteptat cu drag de cele doua fete ale mele (aia mica + cumnatica mea). Incepem usor, usor sa asezam catrafusele pentru mare. Oana (cumnatica mea) este in focuri ca si mine de mai bine de o saptamana. Asteptam marea de anul trecut cand am reusit sa stam doar 2 zile datorita faptului ca pe vremea aia nu aveam inca dreptul la concediu. Am stat doar 2 zile, de sambata dimineata pana duminica seara. Anul acesta o sa stam 6 zile, 6 zile de plaja, plimbari si NEAPARAT BAIE IN MARE!


Multi detesta Marea Neagra, nici eu nu sunt impacat cu multe din ceea ce se intampla pe litoralul mioritic, dar mai bun nu se poate. Nu se poate datorita mentalitatilor. Avem o mentalitate gresita, judecam Comunismul dar vina nu sta acolo. Nu doresc sa intru acum in polemici cu nimeni, dar mai bine ca in acele vremuri nu a fost niciodata in Romania (justificat vorbind!). Cea mai mare crestere economica a Romaniei a fost in perioada comunista si anume '68-'80. Ceea ce s-a intamplat dupa '80, ramane de discutat cand probabil voi sta intr-o zi sa impartasesc intreaga istorie aici pe blog. Avem o Mare, avem Munte, avem de toate. Trebuie sa ne bucuram de aceste lucruri si sa nu mai judecam. O sa fie si bine!


Pana una alta, va doresc tuturor un concediu placut, plin de soare si nisim!

0 comentarii: