miercuri, aprilie 18, 2012

Hristos a inviat!

Au trecut și sărbătorile Pascale. Acum intrăm din nou în ritmul obișnuit, cu toate cele necesare vieții "umanoide". Nu știu ce ați făcut voi de aceste sărbători, dar la mine stresul a fost maxim. Nici până acum nu mi-am revenit din oboseala acumulată (ne-am întors de luni seara). Încă mă simt obosit de la gât în jos. Cu capul o duc ceva mai bine.

Stresul maxim a fost de sâmbătă când au venit și ai mei la Focșani. A fost destul de aiurea pentru că a fost pentru prima oară când părinții mei s-au întâlnit cu părinții lu' aia mică. Știu, sună aiurea că după atâția ani abia acum să se vadă. Dar ce să fac eu dacă nu a fost când!? Mama muncește prea mult, iar Mihai nu are timp din cauza facebook-ului:) Oricum, întâlnirea a fost de gradul 10+ și spre surprinderea mea totul s-a încheiat cu bine. Nu pot să mă ascund că nu am avut "emoţuri" cu această minunată întâlnire! Am avut din greu!

Ne-am întors de luni și iepurașul ne aștepta vesel la poștă!

Vreți să vedeți ce am primit!?

Bineeee! Vă arăt:)





A fost o veselie aseară când aia mică a început să citească ghidul de măritiș. Deja avea ea planuri cum și în ce fel, acum are mult mai multe idei. La film ne-am uitat pe la 12 noaptea și ne-a ținut treji până după orele 1:00.

Mulțumim mult Bia pentru surpriză plăcută!

0 comentarii: