luni, februarie 01, 2010

Cutremur la inimioara - vesti

Sunt dator fata de mine si fata de voi sa vin cu vesti...

Mihai se simte ceva mai bine!!! Are o tensiune de 9 cu 5 si o temperatura de 37,5 dar speram ca totul sa fie bine. In cele 2 zile de cand nu am mai scris, i-au scos cateva perfuzii si cateva aparate, vorbeste la telefon, chiar azi mi-a spus sa merg cu masina intr-un service ca am ceva probleme cu franele... Se simte ceva mai bine si asta ma bucura enorm. Doctorii au spus ca daca se simte asa in continuare, zilele astea il muta in salon si il mai tine apoi putin, dupa care ii da drumul o luna de zile pana la urmatoarea interventie care este ceva mai... complicata... Ne-am revenit si noi putin dupa socul avut si am inceput si noi sa mancam cate ceva si sa reintram in programul normal... Acum o sa merg sa mai invat ca Miercuri am examen la Engleza! Revin cu vesti imediat ce am sa mai intru pe aici!!
Sa ne auzim cu bine!



0 comentarii: