vineri, noiembrie 28, 2008

Duminica 30.11.2008 - Pomana milogilor!

Sunt plin de nervi si extrem de agitat cu ceea ce se intampla in tara asta, in tara mea pe care o iubesc extrem de mult. Imi vine sa iau tot din casa sa arunc pe geam, sa ies in strada sa tip in gura mare, probabil sa ajung in fata idiotilor,cersetorilor din campanie si sa-mi dau foc... dar nu rezolv nimic. Stric bunatate de MINE!
Ma uitam in seara asta la stiri si imi venea sa iau televizorul sa-l arunc de toti peretii, noroc ca nu eram totusi singur in casa si nu am dorit sa ma vada femeia mea plin de draci, totusi am si o rusine, ba mai mult, respect! Astia au cheltuit milioane de euro sa-si faca reclama, sa ii vada lumea in ziare, la tv... de parca nu-i vedem in fiecare zi dormind in scaune, furand portofele din buzunare....LA CIORDEALA! Jegurile astea imputite cheltuiesc o gramada de bani pe diferite porcarii, iar oamenii in tara asta mor de foame... UUUUUUUOOOOOOO FUTU-VA-N GURA DE NENOROCITI! Vorba lu' maica-mea: HAI SICTIR!
Deci m-am saturat, nu ii mai suport!!! Oameni buni, cititori de peste mari si tari, strazi, orase, ca autostrazi nu avem, chiar asa lasi sunteti? Chiar nu va este mila de copilul de langa voi? Chiar asa nu va pasa de fratiorul vostru mai mic, de copilul vostru, de parintii vostri? Nu va e mila? Nu va vine sa va dati cu capul de pereti? Mie unul DA!!! Oameni buni, nu incerc sa va instig la violenta, incerc sa va spun ca este necesar sa se faca dreptate. Nu cer sa fie 100% dreptate, asa ceva nu exista, imi doresc doar sa existe si oameni acolo patrioti...PATRIOTI MA, NU JEGOSI IMPUTITI CA VOI MA POLITICIONII PULII CE SUNTETI!!!!
M-am saturat, nu va mai suport! Nu te mai suport nici pe tine Romane, care stai si dormi cu ea in mana. M-am saturat de tot, chiar m-am saturat! In tara asta a murit patriotismul si necesitatea asigurarii zilei de maine. S-a dus in pula mea tot!
Oare nu era mai bine pe timpul lui ala de sta si putrezeste in pamant, macar stiam in pula mea ca suntem comunisti si considerati prosti, decat azi sa ne spuna astia ca suntem destepti si sa ne prosteasca pe fata. Bag pula in societatea lor libera, ii fut in gura de hoti, le iau femeile in pula, le dau la muie batrinolor lor pentru ca asa i-au invatat. Bag pula in mortii lor... si va fut in gura.
Sa va dau la muie cu votarea voastra de cretini si idioti!!!
Mai bine cu banii aia asigurati niste locuri in camine, renovati 2-3 scoli!
In pula mea de stiti voi ce e aia unitate, bag pula in voi de terminati!
Baaaaa, daca esti patriot nu te injuri ma cu toti, fie ei si adversari, taci in pula mea pana vezi totul ok si apoi poti sa-i injuri, in pula mea de cretini. Va injurati toata ziua la tv si tara moare, mai ales si cu criza asta.
Ce pula mea ati facut ma cu criza asta? Ai ma? Nu e criza!!! Nu vine la noi!!! Baga-v-as pula pe gat de cretini izolati mintal!
Gata,ma duc sa mananc ca va iau si mai rau mormintii in pula!

Romania, trezirea in pula mea, dormiti pe voi pentru un kil de malai si unul de ulei.
Romania, iesi in pula mea in strada si arata ca tu nu dormi si ca nu esti prostit in fata!
Sa va fut in gura!


Post necenzurat - Interzis minorilor! Voi nu sunteti vinovati cu nimic! Ba sa va fut si pe voi in gura ca v-ati nascut in tara asta de cacat!

0 comentarii: