sâmbătă, decembrie 22, 2007

Vacanta de iarna

Pe data de 28 ma gandesc sa ma urc in "scumpa" mea masina si sa plec intr-un scurt concediu impreuna cu prietenii. Nu mergem multi pentru ca prietenii mei sunt putini, dar nu discut acum despre asta...
Am incercat sa gasesc o locatie potrivita inafara de Valea Prahovei, unde vorba lui Badea: " Oamenii se cred smecheri daca se dau cu atv-ul, iar fitele se tin pe tocuri". Am inceput sa caut pe google alte locatii in Romania care sa-mi ofere distractie, ceva partii amenajate si un loc ok unde sa dorm. M-am strofocat pe tot google-ul, dar in Romania ofertele de turism la munte sunt extrem de limitate, majoritatea predomina in locul numit cu faima: fita pe tocuri... V-am mai spus: Valea Prahovei. Multi ar spune ca nu trebuie sa dau atentie acelor persoana. Va contrazic dragii mei. Nu poti merge linistit sa nu vina unul cu porcaria aia sa-ti dea cu miros de benzina in nas, chiar mai rau sa-ti arunce zapada in fata. Fetele pe tocuri ce vorbesc atat de emancipat, iar maciuca nu le lipseste din gura... si la propriu si la figurat.
Din cautare in cautare am dat peste statiunea Straja, nu cunosc foarte multe despre aceasta statiune, tot ce am gasit a fost pe un site: http://www.straja.ro
Ma gandesc sa merg acolo foarte serios chiar daca sunt ceva km iar zapada in acele zone este ceva mai mare. Am auzit ca drumul este bun si ca am sa gasesc acolo liniste dar si distractie.
Stiu ca traiesc in Romania si asta imi ocupa tot timpul, stiu ca in orice colt al tarii o sa intalnesc fite pe tocuri si ca acolo nu am sa scap insa...sper sa gasesc ceva mai putina fita de genul asta.
Daca stiti mai bine despre locul asta, daca aveti informatii va rog mult sa postati un comm sa aflu si eu mai multe.
Cand ma intorc de acolo promit sa postez atat o parere cat si filme si imagini.

0 comentarii: