miercuri, octombrie 31, 2007

Unde?! Cum?! De ce?!
Poate imi raspunde si mie cineva la intrebarea asta...
Ma tot uit in statistica blog-ului si ma crizez cand vad cum lumea a inceput sa caute blog-ul meu in google. De ce? Ce ofer eu? Cine de de unde sunt acesti oameni? De unde sunt stiu, vad de unde ma cauta, dar asta nu inseamna ca stau in acel oras. Ce am eu de oferit prin acest blog, de ei ma cauta? Cine sunteti voi? Sa ma bucur pentru faptul asta? Va multumesc oricum pentru ca sunteti aici....
Mi-e foame, sunt la birou si nu gasesc nimic prin meniurile de pe internet. Voi ce mancati la birou? Mi-e somn, cred ca o sa trag un pui de somn... Ma omoara gandul ca voi existati si ca sunteti interesati de ceea ce eu scriu, porcariile astea... Ce mananc? Mi-e foame. N-am chef de saratele si alte porcarii...
Mi-a mers bine zilele astea, am facut ceva treaba...
Mi-e foame, mor de foame...
Ahhh era sa uit... Am primit un e-mail foarte interesant... Il postez chiar acum pe blog, e genial...

Revelatie din trafic


"Am avut o revelatie astazi. Sunt un potential ucigas!

In intresectia D-na Ghica, o masina cu numar de Timisoara a oprit la guloarea galbena a semaforului.

In spatele ei, intr-un Audi negru, o blonda gen "Pisoias, vreau si eu o masinuta.Imi cumpari si mie gigugiguguigiugu o masinutica?" a inceput sa claxoneze indignata,injurand atat de tare incat se auzea de afara. Si claxona, si claxona, si claxona.

Facea un halimai si genera o stare generala de stres. Si claxona, si injura. Masina, lucru nemtesc, isi facea datoria: claxon cu plaman puternic.

Si, pentru cateva clipe, am avut flash-uri in care m-am vazut ducandu-ma langa masina, spargandu-i geamul, inhatand halaciuga galbena de par si proptind-o violent de bordura. De 14 ori la rand. Din fericire pentru situatia mea sociala actuala si viitoare, cu cateva secunde inainte de a transform premonitiile in realitate, un tigan i-a dat un pumn in capota si i-a spus pe un ton ce a linistit curva high class instantly:

"Hooo, faaa! Poate vrei sa te fut!".

Magie!Sunt absolut sigur ca o incercare de a initia o discutie pe tema unui articol din Idei in Dialog (sau de a provoca o reactie la ultima carte a lui Dan. C. Mihailescu) nu ar fi avut efectul minunat pe care perspectiva unui tigan gol a avut-o asupra ei.

A tacut, si ea si calxonul nemtesc, a pus mainile crispate pe volan (doar ea, calxonul nemtesc ramanand la locul lui, sub capota) si a intepenit privind fix inainte.

A fost unul dintre acele "the magic moments" din Bucuresti. Lumea a inceput sa se hlizeasca,masina de Timisoara a plecat neintelegand nimic nici ea, nici soferul ei, blonda in Audi a plecat cu a doua de pe loc si dusa a fost.

Tot ce a ramas a fost replica nevestei tiganului:"Hai vrea tu, ma !!!".


0 comentarii: