miercuri, octombrie 24, 2007


Eu si gandul... Ma confrunt des cu o chestie ce nu imi da pace. Ma macina pana la epuizare, simt ca nu mai rezist.

Provin dintr-o familie normala, pentru mine normala si simpla, pentru altii probabil complexa. Fiecare familie are anumite tipare dupa care isi educa si copiii. La noi nu exista un anumit tipar, dar exista anumite complexe pe care le-am luat si eu...

Nu este un gand curat,poate unul nevinovat.. de ura sau apreciere, nu stiu cum sa mai impart...

Datorita unor aspecte de confruntare, ajung uneori sa cred ca m-am tampit. Ma confrunt cu mine, pe baza regiunilor ce impart aceasta tara. Acum urmeaza intrebarea mea... defapt intrebarile mele..

Conteaza asa mult din ce regiune a tarii esti? Cat de mult conteaza unde si cum traim? Uneori stau si ma gandesc ca aceste aspecte nu conteaza si nu trebuie stabilit un tipar pentru fiecare regiune. Sunt oltenii oameni rai? Sunt moldovenii "jegosi", la propriu? Sunt....? Sunt...? Exista o confruntare reala intre aceste regiuni?

Nu vreau sa ranesc pe nimeni.. Iubesc acest popor, poate prea mult.. As vrea sa stiu de ce oamenii se judeca intre ei? Daca cineva a avut o anumita experienta cu cineva dintr-o anumita regiune..inseamna ca trebuie sa stabilim un tipar?

Voi de unde sunteti? Ce parere aveti?

Va multumesc si hai sa dezbatem acest subiect al regiunilor...

3 comentarii:

Anonim spunea...

eu una nu cred ca e vorba de cat de mult ar conta nush ce fapt...cel mai mult conteaza ideile preconcepute ale oamenilor...oamenii au prejudecati, sunt incuiati mai bine zis..exista cazuri in care doi oameni din regiuni diferite se au la cutite...si daca ii intrebi abar n-au de ce...iti spun eu insa de ce...pentru ca asa au auzit, asa au fost invatati poate sau pur si simplu resping ideea de primire in viata lor a unui "outsider"..la urma urmei depinde de fiecare individ in parte...eu sunt corcitura daca pot sa zic asa...tata e muntean, mama moldoveanca...prietenul meu e moldovean, cea mai buna prietena a mea are radacini in oltenia, unul din cei mai buni prieteni ai mei e din ardeal si traiesc in muntenia inconjurata de oameni munteni...si n-am nimic cu nimeni...de ce? pt ca pt mine toti sunt oameni...si oameni suntem toti de oriunde am fi...sau cel putin ar trebui sa fim...

Unknown spunea...

Inner, si eu am prieteni din intreaga tara. Prietena mea cea mai buna este din Vaslui. Am prieteni din oltenia, muntenia, moldova. Nu conteaza pentru mine acest aspect. Uneori ma gandesc: Sunt moldovencele curve? Sunt oltencele femei mizerabile? Sunt moldovenii betivi? Sunt muntenii mai harnici? Cat de mult conteaza aceste aspecte de regiune?

Anonim spunea...

aspectele regiunii nu conteaza...e adevarat...ca fiecare regiune are caracteristici proprii...sau cel putin asa se spune..dar eu zic ca nu asta conteaza...ci omul in sine...nu ii poti baga pe toti in aceeasi oala...poate x e un om super de treaba...dar nu e acceptat de y pt ca y a auzit ca oltenii sunt nu stiu cum...sunt prejudecati...si mai auzi sintagme de genul "ce sa-i faci? e moldovean/oltean/etc, sintagme care nasc alte idei preconcepute...