miercuri, decembrie 14, 2011

Rezultate

Au iesit analizele! Vestile sunt bune deci mergem inainte. :) Azi am avut probleme si cu masina, m-a lasat tocmai in intersectie. Pur si simplu nu a vrut sa mai mearga. In trei ani niciodata n-a facut o ghidusie si azi, din vina mea, s-a stricat pompa de benzina. Din vina mea pentru ca la revizii am omis sa schimb filtrul de benzina... Intr-un final am mers la service si problema s-a rezolvat, cu bani :) Schimbarea pompei de benzina si inca cateva chestii pe care nu le-am retinut. In rest toate bune! Azi am stat de vorba si cu mama care tot ma incurajeaza, asa in general. Nu stiu, dar parca simte ca sunt intr-o pasa mai proasta si ca viata asta nu este deloc usoara. De multe ori incerc sa nu o incarc cu problemele mele si evit sa discut anumite lucruri. Isi pierde foarte mult timp din viata muncind pentru a constr. ceva asa ca nu are rost sa o mai incarc si eu cu una si alta. Dar azi a trebuit sa apelez la ea pentru ca masina nu se repara cu bani europeni :) Saraca, mereu ma ajuta si este saritoare si eu de multe ori m-am purtat cu ea distant. Acum pot spune ca sunt altfel, sunt mai matur si sunt sigur ca nu as mai comite anumite greseli. Dar hai sa nu o mai laud atat ca oricum vine de Craciun si chiar mi-e dor de ea. Am vorbit si cu Mihai azi, iar fumeaza. Nu mult, dar o face! Fumatul dauneaza situatiei pe care el o are acum si trebuie sa se fereasca de asta. Chiar l-am rugat si azi sa o lase mai moale, sper sa ma asculte... macar in ultimul ceas! Sper sa nu citeasca acest blog in urmatoarele zile, vreau eu sa ii anunt ca totul e bine :)
Toate bune si ne auzim si maine!

0 comentarii: