sâmbătă, decembrie 04, 2010

The Eye

Film de inceput de weekend.

Acum cateva zile am fost la cumparaturi prin Real si am gasit filmul Blood: The last vampire la un pret derizoriu si am zis sa-l iau ca merita. Nu este el un film de nota 10, dar un 7,2 merita. Am apucat sa-l bag in player tot in seara de cum am venit de la cumparaturi... dar dupa traditionala tigara. Pana sa inceapa filmul, am vazut reclama unui film parca rupt dintr-o alta realitate. Nu ma omor dupa filme horror, mai ales dupa cele traditionale cu singur acasa in fata oglinzii. Filmul are la baza un alt film, de data asta chinezesc. Ca o paranteza... tot mai mult, americanii copiaza chinezii....Tipa din film (Jessica Alba) este supusa unei operatii pentru recuperarea vederii. Astfel dobandeste vedenii, lucruri dintr-o alta lume, un posibil viitor (afla ea ceva mai tarziu). Filmul chiar daca pare putin bizar, finalul este surprinzator, gen Final destionation.
Merita vazut...


http://www.cinemagia.ro/filme/the-eye-ochii-18654/

0 comentarii: