sâmbătă, februarie 27, 2010

24-36


De mai bine de o zi mi-am schimbat modul de viata radical! M-AM LASAT DE FUMAT! Ufff, poate suna banal, dar fumam de 11 ani de zile, poate chiar mai bine. Este foarte dificil dupa 11 ani, zi de zi sa te lasi de tigari dintr-o data. De ce am facut asta? Am zis ca este o risipa de energie si de bani sa fumezi. Nu are rost! Nu vad rostul... Nu vad rostul, oricat de mult parfum ai folosi, sa puti a fum. Nu vad rostul sa imputi masina de miros de fum, in loc acel miros sa fie de portocala... Da, am zis stop fum de tigara. E inca putin, putin peste o zi de cand nu am mai fumat... Ma simt mult mai liber, iar pentru a imi umple ziua chiar de tot si pentru a face si miscare putina ca am ceva peste 100 de kg, m-am inscris la o sala de arte martiale! Nu va ganditi ca vreau sa rup capul cuiva... neah, la 26 de ani ma gandesc sincer la pace si sunt pacifist de fel, dar acolo antrenorii (senseii) iti rup ei capul la propriu si chiar te mentin intr-o forma unica de disciplina si respect fata de sine si fata de ceilalalti... si mai dai si jos din grasime :D Pentru doar 20 de ron per luna chiar merita. Sala arata super, colegii de antrenament sunt ok... totul e ok...

Deci mi-am schimbat viata!!! A ma lasa de fumat este cel mai important lucru facut de mine in viata asta!!

Sa aveti o zi placuta!

0 comentarii: