duminică, ianuarie 03, 2010

An nou...

Telejurnal... Ding-ding!



Imi vine sa rad cand ma gandesc ca nu am mai scris de aproape un an de zile. Intr-un fel acum incerc sa ma apar fata de mine si de gandurile mele. De ganduri uitate intr-o biblioteca a mintii mele putrezite de la atata stat si dormitat. DA, am si muncit, m-am si distrat (dupa cum se vede si prin albumul de familie)... Ce am facut in acest aproape un an? Usoara intrebare! Am stat! Mare lucru... stai, te uiti pe net, mergi la munca, te uiti la tv, intri prin magazine, te saruti cu logodinica, joci remi sau carti, mergi la mare etc... In viata te hranesti cu lucruri marunte si totusi stai apoi si analizezi... Ce am facut anul asta? Am stat... Cum dracu sa stau daca eu am facut atat de multe lucruri... SI ACUM SA MA LAUD!
Pai mi-am luat o noua masina, defapt doua, dar doar una e a mea... ah nici aia nu e a mea ca nu e pe numele meu... Dar ce trebuie sa fie pe numele meu? Aia de isi iau masini noi in leasing sunt masinile lor? Neh... pana la ultima rata au de achitat si abia apoi se pot mandri ca este masina lor! Doar aia de si-au luat masina cu credit auto pot spune ca masina le apartine si in acelasi timp ii si felicit pentru ca au avut sansa sa se informeze si bine au facut.. totul la pret redus... in cazul persoanelor fizice... Ehhh cred ca ati uitat ca am lucrat in domeniul bancar... deh m-am si laudat ca mi-am deschis firma, mai multe firme... PE DRACU... a venit criza si s-a ales praful de tot! Chiar si pe blogul meu s-a pus praful... si doar aveam ce sa scriu... dar am stat. Asa ca imi cer scuze fata de persoanele ce aveau incredere in mine ca voi ajunge mare si tare... din pacat sunt tot un nimic... un nimic in fata unora... eu tot mare si tare am ramas....
Am o biblioteca mare, mareeee de tot... si asta datorita editurii Adevarul! MULTUMESC JOS PALARIA!!! Am stat... AM CITIT!
Am fost la mare!!! Ehe ce realizare... ei bine chiar a fost ceva super tare... AM MERS CU CORTUL!!! Super, SUPER tare... Cea mai frumoasa experienta a vietii mele de la intalnirea cu aia mica incoa. Deci super tare, am plecat undeva pe la 23:00, drum nesimtit de greu, cu pisici tarate, dormit putin (30 min) intr-o benzinarie, faruri si idioti la tot drumul, muzica buna (inclusiv cateva manele de prost gust), fotografii la greu, inchideri de ploape si tot tacamul... poze? Gasiti mai multe in album de familie! Ah... Multumesc Microsoft Live pentru faptul ca mi-ati marit spatiul - 25 GB!!!!
Ajuns la mare pe la 4 dimineata, mancat pate de ficat cu paine (lipsa acuta de cutit), facut poze si filmat pe plaja, tinut soarele in mana si pe cap pentru a ma crede zeu intr-o lume efemera... Mers apoi in statiune, gasit locul de campare, pus cortul aproape de baie (nu foarte aproape ca aveam totusi o frica sa nu... "candeasca?", aproape de priza, facut patul si dormit pana la 3... Tinut asa 5 zile, ba nu 6 zile cu tot cu ziua de ploaie unde telefonul meu smecher a intrat la apa... dar la dracu ca cine imi citeste acest blog sunt prietenii mei si nimeni altcineva, iar ei stiu bine prin ce am trecut... EHH si daca totusi se mai pierde cineva pe acest blog, pentru mai multe informatii despre camping si cat de tare e camping-ul ala unde am fost eu in Jupiter, aproape de mare la 5 minute, cu 13 lei de persoane, wireless pe toata suprafata lui, imi poate cere prin coment.. Deci super tare, v-am spus... chiar tare... Apoi a urmat o expeditie pe munte, cu mici si bere pe la balea lac, curtea de arges (n-am chef sa scriu cu litera mare), pe acolo intelegeti voi... da... am gasit-o pe elodia... ZIDITA ALATURI DE ANA LU' MANOLE! IATA DOVADA!!!
Unde este acest loc? Pai scrie aici... Voi intelegeti ce scrie? Daca da... astept un comentariu cu textul tradus :)

Bai deci ne-am luat masina de spalat frate...
Sa imi bag picioru' de va mint...

Mosu' noua ne-a adus masina de spalat!!! Primele spalari am stat ca prostii si ne-am uitat la ea cum baga apa si scoate de zici ca acum am aterizat pe planeta pamant in anul 2009, pardon 2010... 2010? Fuck mai avem 2 ani de trai... hai 3... Ihhh... murim? Neah... devenim fiinte spirituale :))

Da... ne-am luat masina de spalat RUFEEE!!! Super tare, nu?

Am fost la tara... daaaa!!! deci senzatie de spectacol la tara....


vedeti restul de poze in album si va convingeti!

Ce am mai facut? Pai suntem in curs de formare... de formare a unei familii... adica na cu tot tacamul... poate la anu' o cer si eu pe asta mica, poate... poate... poate... cu ajutorul Bunului Dumnezeu putem face multe... categoric putem face foarte multe... acum sa vedem...
Din cate se pare vad ca ne merge din ce in ce mai bine... mai ales dupa ce ne-am luat masina de spalat RUFE! Ne merge trasnet...
Asa... si uite ca am ajuns la finalul anului 2009
... iar in noaptea dintre ani am fost imbracat la costum...
pentru ca anu' trecut am fost imbracat la pijama si tot anu' mi-a mers extrem de "bine"

Basescu e de vina...

Da... deci ne-am luat masina de spalat...
Da... ne-am luat si masina mica... albastra ca focu' de la aragaz, sa ne aduca norocu'
Da... am fost la mare si la munte...
Da am facut multe lucruri anu' asta....
DAR CEL MAI IMPORTANT LUCRU...... am inceput a 3 a facultate... SUNT UN GENIU!!!
Dar nu am reusit sa termin niciuna :)))



4 comentarii:

Anonim spunea...

Bai, da' te-ai ingrashat rau. ai grija, ca apoi nu stii cum sa mai revii

Unknown spunea...

Dupa ce ma chinui sa scriu atat, vine unu' cu anonimat sa-mi spuna ca m-am ingrasat! Multumesc, dar lucrul asta il puteam observa si eu ;) Tnx oricum!

Anonim spunea...

Aceasta tema este pur si simplu fara pereche:), este foarte interesant pentru mine:P Bravo !! vreau sa mai vad in continuare discutii pe tema asta!

Anonim spunea...

[u][b]Xrumer[/b][/u]

[b]Xrumer SEO Professionals

As Xrumer experts, we possess been using [url=http://www.xrumer-seo.com]Xrumer[/url] for the benefit of a wish immediately for the time being and recollect how to harness the enormous power of Xrumer and go off it into a Bills machine.

We also provide the cheapest prices on the market. Diverse competitors devise cost 2x or consistent 3x and a lot of the term 5x what we pervade you. But we have faith in providing enormous accommodation at a tearful affordable rate. The whole incidental of purchasing Xrumer blasts is because it is a cheaper alternative to buying Xrumer. So we aim to stifle that mental activity in recollection and afford you with the cheapest censure possible.

Not just do we cause the unexcelled prices but our turnaround occasion for the treatment of your Xrumer posting is super fast. We compel secure your posting done in the forefront you know it.

We also produce you with a sated log of loaded posts on different forums. So that you can get the idea for yourself the power of Xrumer and how we be struck by harnessed it to benefit your site.[/b]


[b]Search Engine Optimization

Using Xrumer you can think to realize thousands upon thousands of backlinks in behalf of your site. Scads of the forums that your Site you will be posted on get acute PageRank. Having your link on these sites can deep down serve establish up some cover dignity help links and really as well your Alexa Rating and Google PageRank rating utterly the roof.

This is making your site more and more popular. And with this better in popularity as familiarly as PageRank you can expect to see your milieu absolutely superiority expensive in those Search Mechanism Results.
Transport

The amount of traffic that can be obtained by harnessing the power of Xrumer is enormous. You are publishing your situation to tens of thousands of forums. With our higher packages you may equivalent be publishing your site to HUNDREDS of THOUSANDS of forums. Create 1 brief on a in demand forum last will and testament usually rig out 1000 or so views, with communicate 100 of those people visiting your site. At once assume tens of thousands of posts on in demand forums all getting 1000 views each. Your freight liking withdraw because of the roof.

These are all targeted visitors that are interested or exotic nearly your site. Assume how divers sales or leads you can execute with this colossal gang of targeted visitors. You are literally stumbling upon a goldmine primed to be picked and profited from.

Keep in mind, Shipping is Money.
[/b]

GO YOUR INFERIOR BURST TODAY:


http://www.xrumer-seo.com