joi, februarie 05, 2009

Tratament cu dragoste

Hei gandule!?
Esti treaz?
Ma gandeam sa te invit la o cafea, ca intre mine si tine, al meu gand.
Sunt putin nelinistit si adormit, stapane.
Atunci trezeste-te, vreau sa vorbesc cu tine.

Pun de cafea chiar acum...

Uite ce ma gandeam, gandule...
Stii, eu sunt putin nelinistit, iar zilele mai sunt putine. Ma gandeam sa te intreb daca stii cumva un tratament cu dragoste la ceea ce se intampla cu mine.
Si ce anume ai stapane?
Pai sa vezi... ma gandule.
Am jurat acum ceva timp sa am grija cu tot, dar vad ca inima ma seaca de dor.
De dorul cui, stapane?
De parca tu nu stii...
Mai sunt cateva zile si eu tot ma chinui sa spun ca o sa fie bine, dar doar eu stiu ce simt si cum simt.
Stapane... stop!
Exista un tratament, dar este unul rudimentar si in momentul asta nu il recomand. De ce nu te linistesti tu, stapane? Pana la urma mai sunt doar 7 zile.
Gandule, gandule, vorbele iti sunt sageata pentru mine. Parca-mi strapung inima si se opresc in suflet. Opreste-te! Altfel ai sa ma omori!
Stapene, regula de baza este sa te stapanesti. Fiecare dor isi are dorul lui. Tot ceea ce faci este sa te distrugi. Poate e mult spus distrus, pentru ca dragostea este precum un lastar, se naste, creste si moare. In cazurile de iubire sperata, sansele ca acea iubire sa moara sunt mici. Ramai cu speranta, iar de moarte te va feri.
Gandule, tu iar ma aburesti pe mine?
Crezi ca iubirea se mananca precum ciocolata pe clatita? S-a topit, razi cu biscuite si apoi te lingi pe bot...
Stapane, iubirile sunt rare. Foarte putini oameni vad frumosul din urat si uratul din frumos. Nu toti oamenii stiu sa aiba rabdare, sa se concentreze la ceea ce le este dat. Oamenii prefera lasitate, fuga. Oamenii fug, stapane.
Dar eu nu fug, gandule?
Tu, stapane?
Ba da, stapane. Si tu fugi, dar fuga ta e de frica ca sentimentele tale sa nu iti fie inselate.
Dar nu la toti este la fel, gandule?
Nu, stapane. Majoritatea nici nu au trait pe pielea lor, o stiu doar din poveste...
Gandule, se termina cafeaua si tot nu mi-ai spus un tratament de dor...
Stapane, exista un singur drum..
Si care este ala?
Drumul timpului...
Drumul timpului? Adica?
Pai te lasi purtat pe drumul timpului, iar el te va tara prin mocirla dorului, te va duce in bratele cui vrei, apoi te va tara iar... PE UNDE VREA EL.
Cam smecher timpul asta, gundule.. El este Dumnezeu?
Dumnezeu este timpul, spatiul.
Spatiul?
Spatiul in care tu esti acum inchis de dor...
de dor de timpul ce vrei sa-l apuci in spatiul ala cu EA...

S-a terminat cafeaua...
Ma duc sa dorm stapane..
Noapte buna, GANDULE!

0 comentarii: