sâmbătă, decembrie 13, 2008

Scrisoare pentru Mos Craciun!


Draga Mosule,

Stiu ca acolo unde esti tu, frigul navaleste mereu peste casuta ta, peste atelierul tau, dar tot eu stiu ca tu ai niste spiridusi care iti cara lemne pentru semineu si iti croseteaza mereu sosete groase pentru a nu raci, asa cum sunt eu. Tot eu stiu ca tu nu vrei sa-ti razi barba pentru ca nu vrei sa le arati celor din jur batranetile tale... precum la copaci Mosule, acele mici cerculete ce arata varsta, in cazul tau ma refer la riduri... Nu iti face probleme Mosule, tu chiar si cu riduri esti frumos!
Mosule, nu te mai obsedez atat cu lugu-lugu, iti scriu aceasta scrisoare pentru ca vreau si eu sa primesc daruri anul asta. Chiar am fost copil cuminte, Mosule. Nu prea am papat eu totul atunci cand mami meu, adica aia mica mi-a pus de mancare, dar uneori am mancat peste masura si atunci rezervele au acoperit golurile din acele zile. Mosule sa stii ca am fost un copil ordonat, am facut mereu treaba, chiar si in seara asta, am dat cu aspiratorul, am sters praful de pe tv, am aprins chiar si lumari frumos mirositoare... AM FOST CUMINTE! Uneori, draga Mosule, m-am mai certat cu aia mica, dar eu consider ca certurile sunt constructive si te elibereaza de anumite incarcari negative. Mosule, am si muncit anul asta, nu prea mult ca ma cam doare spatele, dar am muncit atat cat sa consider ca este suficient.
Acum ca ti-am marturisit tot ce am facut eu anul asta, chiar daca eu stiu ca tu stii exact ce am facut, am incredere ca imi vei aduce ceea ce eu cer in lista urmatoare:

Mosule eu vreau:
Imi doresc sanatate Mosule,
Imi doresc iubire Mosule,
Imi doresc ca aia mica sa ma inteleaga atunci cand sunt mai rautacios,
Imi doresc ca parintii mei sa fie sanatosi si plini de bucurie, chiar daca uneori am fost rau cu ei,
Imi doresc ca mama mea sa fie sanatoasa si sa aiba drumuri luminate de bunatate,
Imi doresc ca parintii lu' aia mica sa fie si ei sanatosi, plini de bucurie, sa ramana tineri si frumosi,
Imi mai doresc mosule sa aduci sanatate la toata lumea, chiar daca este greu si uneori destinul este mai puternic decat tine, dar te rog... MOSULE!
Imi doresc sa-i dai surorii lu' aia mica bucurii si jucarii cat pentru o fetita de 12 ani,
Mosule mai vreau ca lumea sa ramana mereu asa, cu bune si rele, sa fie o lume normala si te rog Mosule... ia Criza asta pentru ca o sa faca rau la oamenii saraci!

Mosule, iti multumesc ca inca mai existi in inimile noastre, chiar daca se intampla asta doar cateva saptamani pe an, dar stiu ca tu esti fericit si atat. Mosule, iti multumesc ca existenta ta este eterna in sufletele celor mici...

Acum merg la culcare...
Te astept Mosule,

Cu drag,
Breath!

0 comentarii: