luni, octombrie 20, 2008

Simplu-X: Reloaded

Ohhh I'm Back!

Dupa atata timp, stau cu degetele deasupra tastaturii si nu stiu ce sa scriu, nu stiu cu ce sa incep probabil. Au fost lucruri fara sens in toata perioada asta... Cat a trecut...?! O luna? Doua luni? Trei luni? Habar nu am, si mi-e lene sa ma uit acum la data ultimului post.
S-au intamplat lucruri senzational, ca de exemplu: M-am mutat in Galati! Ana, daca inca imi mai citesti blog-ul, sunt aproape de tine... de Braila. Poate ne vedem la o cafea in 3 sau 4!
Da, s-au intamplat...
Am dat la facultate: Sunt la Finante si Banci!
Ce am mai facut?
Am muncit si iar am muncit... iar acum sunt lefter, dar maine muncesc iar...

Apropo's, va salut pe toti, cei care inca mai asteptati ceva scrieri pe aici.
De maine, sper sa am timp, sa va mai scriu niste chestii misto...
Ca de exemplu: cum e sa locuiesti intr-o oras mic, mutat dintr-un oras foarte mare.
Ca de exemplu: cum e sa fii student si sa nu mergi la facultate.
Ca de exemplu: cum e sa ai emotii fara sa stii din ce cauza.

Shhttttt
Merg sa dorm acum... Maine ma trezesc devreme... fuck!


Dar probabil voi nici nu existati... vorbesc iar cu gandul meu...
Noapte buna Gandule!

0 comentarii: