marți, februarie 05, 2008

Mereu Roz


Cand fulgere-ti tuna
Chiar esti furtuna
Si-n tine se-aduna
Iubirea nebuna
Aduceri aminte
Frumose cuvinte,
Din timp inapoi,
Privesti inainte,
Mereu o sa cauti,
Mereu esti prezenta,
In mine nu esti,
Mereu esti absenta,
Mereu e speranta,
Mereu va fi soare,
Mereu sa gasesti,
Doar roz in culoare

Acum ne-am gasit:
mereu sa iubim o raza de luna,
Pe ea sa fugim ,pe ea sa urcam,
Amandoi. in carul din stele,
Mereu tu sa fi a inimii mele!

Mereu eu am fost,tulpina in floare.
Sageata in tine,din raza de soare,
Mereu m-ai avut, si tu n-ai stiut:
Nici cand ai turnat, in suflet venin,
Mereu m-ai avut,si tu n-ai stiut,
Nici cand ai chemat, momentul divin.
.

Mereu m-ai chemat ,noapte de noapte.
Si-n tine am fost,universul de soapte.
La fel si extazul cu tine-i abis,
Mereu e real desi pare vis.
Mereu trupul tau , sublimul fior,
Cuprins e de foame , de sete si dor.

Si cum stalucesti,acum ca iubesti,
Mereu radiezi,ca-n mine tu esti,
Destinul e scris,cu roz din culoare,
Sa fim amandoi,purtati de valtoare,
Si drumul va fi,covorul de nori,
Pe el noi sa fim,eterni calatori

0 comentarii: