sâmbătă, septembrie 15, 2007

A venit toamna si asta nu ma surprinde cu nimic. Acest anotimp minunat trebuia sa vina...
Atat de frumos este cerul, sta sa ploua. Este minunat si totusi inca cald. Am renuntat sa ne mai aratam frumosul bronz dobandit vara asta fie pe malul marii, fie unii dintre noi pe malul unui ocean pretentios... Dehh unii au buzunare mai adanci.

Am inceput sa visam mai mult, sa fim mai romantici, mai ingandurati.. Voi nu? Nu ma surprinde cu nimic alegerea sa alergam putin prin parcul plin de frunze asternute pe alee, sa privim frumosul apei, sa vedem cum oamenii se retrag devreme in casa.. E frig.. Si uite cum vine iarna...

2 comentarii:

Anonim spunea...

Ia uite ca gasesc eu aici, asa de dimineata..melodia mea preferata :))

Unknown spunea...

Si mie imi place tare mult. Avem gusturi nu gluma :P