duminică, septembrie 16, 2007

Mi-am amintit de o zi minunata din viata mea. De o buna prietena care pentru cateva ore m-a facut sa vad viata in fotografie, iar. Nu am uiat acele momente frumoase, au fost minunate...
Acum cateva zile a fost in Bucuresti, eu am fost la munca si nu am avut timp sa o vad nici macar pentru cateva minute. Imi pare asa rau, chiar imi este dor de ea, de cat de frumos a fost atunci cand ne-am intalnit. Cine spune ca nu exista prietenie intre doua sexe diferite? Eh.. sunt multi, chiar si eu o spun atunci cand gelozia imi urca la cap. Imi pare nespus de rau ca nu am putut sa ma vad cu ea, sa devenim agitati (suntem amandoi raci, se intelege).
Tot ce ne-am mai ramas din acele clipe sunt niste poze, niste poze minunate.
I-am promis ca o sa deschid o galerie foto online cu ce am facut in ziua aia, nici in ziua de azi nu am facut asta. Nu am modificat nici jumatate din poze. Imi pare rau ca nu am facut ce am promis, sper zilele astea sa realizez galeria si sa public toate pozele.
Frumoase amintiri, frumoase clipe.. Minunat. Iti multumesc.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Ce frumos e sa prinzi intr-o fotografie un sentiment vesnic....noi am incremenit fericrea...si iubirea...:*:*:*

Unknown spunea...

Ai iesit foarte frumos in poza, drept sa fie. Ai un zambet minunat. Abia astept sa repetam :D . Pup dulce si imi pare rau ca nu ne-am vazut zilele astea.