duminică, august 26, 2007


As vrea sa pot atinge cerul,
Sa-ti pot intoarce clipa,
Sa pot respira,
Sa pot trece de acest zid al durerii..
Si totusi.. of ce sperante.

Am zarit o lumina in acest univers subru, am vrut sa traiesc o minune si nu am ajuns decat sa sufar dintr-o amagire. Atinge-mi buzele.. cat de adevarat si totusi este doar o iluzie..

Am trait sa pot avea parte de iluzii, de lucruri pe care nu le pot alege. Traiesc intr-o speranta goala, intr-o lumina oarba, intr-un palat fara ziduri, intr-o natura moarta.. Esti acolo, doar o iluzie..

Ma tot bate ventilatorul asta in cap, azi l-am cumparat.. off, am scapat de caldura infernala de afara. Sigur maine am ochii cat cepele, dar nu-i bai, trec toate. Ma plimb cu privirea pe aceasta pagina virtuala, se innegreste; rand cu rand... Sa schimb culoare? Oare viata nu este o iluzie in alb si negru? Oare nu tot ce ne intretine viata spirituala se vede mai bine in alb si negru?
Ma uit la poze.. ma uit si dau un edit.. au culoare, dar tot mai frumoase sunt in alb si negru. Probabil albul si negrul, sunt culorile perfectiunii, as spune eu zambind indiscret pe sub mustati. Da, asa este.. totul este alb si negru.

Dupa atata frig si ceata,
Iar s-arata soarele,
De-acum nu ne mai ingheata,
Nasul si picioarele..
Cunoasteti poezia, apoi cantecul? Nu? promit sa o pun in playlist-ul din pagina maine, adica azi, dar cand ma trezesc..
Ma trezesc, suna telefonul.. bing.. bing.. nu, in ziua de azi tot omul are o melodie pe telefon. Eu am soapte de la Celia. Melodia o aveti in playlist. E cu adevarat frumoasa.. Melodia.
Da, si cum spuneam.. Suna telefonul: Soapte, aud in noapte etc Nu e noapte omule, e 12 ziua, trezeste-te dracului o data, toti muncesc si tu stai sa tragi de perna. Curg apele, iar e cald.. de maine nu o sa mai fie, de azi. O sa fie racoare.. yuppy. Si pana acum aveam ventilator, doar ca ala se misca precum o musca, nu simteam nimic. Sunt om sarac cititorule, n-am bani de aere conditionate. Si ma intrebi tot tu intr-un zambet sumar...De ce nu muncesti? Da de unde dracului stii tu ca eu nu muncesc? Nici eu nu stiu daca muncesc sau nu.. Defapt muncesc, dar nu stiu pe cat. Sunt un dobitoc plin de orgolii si prostii naive. Cred ca totul imi este cuvenit, dar defapt.. defapt ce dracu iar e iluzie. Iar iluzii gandule? Pai ce dracului tot vorbim de iluzii aici cand toata lumea traieste intr-o realitate absoluta.. Absoluta spui tu ma? Ce dracului e real ma..? Nimic. Cum ma nimic? Ce vezi ma tu real?
Pai vad..
Ce?
Oamenii bolnavi.. sunt reali..
E pe dracului..
Paranteza: am un dialog cu al meu gand. Ca dracu ce voi nu aveti sau ce? Sunteti prea plini de voi sa recunoasteti, nu? Du-te dracului de cititor. Te ascunzi de al tau gand cand el iti este parte..
Gandule, inchide paranteza..
Inchis..
Sa nu imi spui tu mie acum ca tu esti ce eu nu as vrea sa ..
Da ma, eu sunt.. gandul tau.
Sa-ti mai spun din ale mele ganduri de ganditor..

Caci a mea lumina,
Devreme a rasarit,
Printre ale tale randuri,
Un locsor si-a construit.

De nu ma vezi acum,
Atinge-ma,
De vrei ca eu sa fiu mic,
Doar respinge-ma..

Mi-a venit acum sa scriu o poezie de dragoste. Ia sa incerc.

As vrea sa fiu marea,
Sa fiu al tau univers,
Sa fiu petala,
Sa fiu mana,
As vrea sa fiu,
Dar nu-s,

Ca de tu nu ma vrei,
Al tau gand sa fiu,
A mea mana,
Al tau trup,
In doi sa ne contopim,

De tu ma vrei acum,
Eu doar respir,
Si in gand eu iti soptesc,
Lasa-ma sa te iubesc.

As vrea sa fiu mare,
Sa fiu oceanul tau de lacrimi,
As vrea sa fiu soarele,
O mica stea,
In cele mai frumoase clipe,
Sa-ti luminez al tau destin.

De tu ma vrei,
Al tau sa fiu
A mea tu esti
Pe veci
Dar totul pare un absurd
Of dar ce gand,

Caci ma trezesc,
Caci doar visez,
Al tau trup in brate sa-l tin,
O mana-n parul tau sa fie,
De vrei sa lasi,
A mea iluzie
Intr-un vis al nostru sa fie
Al tau ocean de lacrimi am sa fiu
De vrei tu sa crezi intr-o iubire
Apoi crezi in mine

Priveste-ma in ochi
Si spune-mi draga mea
Ma vrei?
Al tau iubit pe veci
Prin nemurire
Al tau ocean de stele
Al tau luceafar ganditor
De vrei
De ma vrei
Al tau sa fiu
Intr-o frumoasa poveste de iubire

Iar nu am somn si am o tragere de inima sa aberez.. of of of
Cine dracu sa-mi citeasca mie aceste aberatii prostesti din miez de noapte? Cine dracu? Sunt doar un pierzator dintr-o lume pierduta. La dracu cu totul, cu mine, cu al meu gand..
Gandule..
Esti prin preajma?
Te-am dat dracului..
Te duci?

La dracu cu tot ce zic, ce gandesc..doar aberez.

Sa va mai spun despre mine. Adica sa-mi spun mie, caci cititori nu sunt. Inca de la primele randuri fug..
Imi place la nebunie sa ma plimb prin hipermarket-uri. Cu cat ma plimb mai mult, cu atat imi doresc sa vad mai mult. Pun mana, studiez, citesc, nu cumpar. De unde dracu bani? Dupa cateva ore, realizez ca nu am mers decat printr-un raion. Cel mai mult stau pe la electrice si carti. In raionul de carti, ma asez jos si incep sa aduc cateva carti sa citesc din ele, fac asta doar cand singur in rest mi-e rusine. Intr-un final ajung la casa, ba nu.. trec si pe la raionul de bauturi imi cumpar repede un red-bull, o sticla de cola si fug la casa. Realizez ca mi-am cuparat doar prostii. Cosul este plin. Incep sa ma uit prin el. Si constat: o gramada de porcarii. Offf le-am mai carat si pana aici. Ma duc repede spre cosul numit mare RETUR si incep: asta nu imi trebuie, nici asta, nici asta. Raman cu cateva produse. Le achit frumusel ies din unitatea respectiva.. si constat. Acum vine constatarea buna. Offf mai bine imi luam aia, caci asta nu-mi trebuie, nici asta. Ce prost sunt, uite pe ce am dat eu banii... of of of. Pana acasa ma razgandesc, sunt bune si astea. O alta zi pierduta in hipermarket. Tot mai bune erau buticurile de la coltul strazii. Mai ofereau marfa si pe datorie.
Ce sa va mai spun?
Aaaa
Sa va povestesc despre mine...
Despre mine?
Hmm pe cine intereseaza?
Oricum scriu si asa nu citeste nimeni...
Pai sa vedem..
Sunt un nebun, declarat nebun. Trebuie sa merg la politie sa-mi treaca astia dunga.
Imi place la nebunie sa scriu aberatii, la nebunie.. Tu intelegi?
Imi place sa-mi ascult tatal cantand la chitara chiar daca eu ii spun sa mai taca ca mi-a facut capul calendar. E bun!
Imi place sa mananc. Dar tu intelegi? Imi place al dracu de mult sa mananc. Ma da mananc.. off din cauza asta sunt gras. Ei si ce daca? Cine ma place, ma place si asa. Oricum sunt frumos. Brunet si ochii.. ochii... ma un negru.. ce descriere. Mai bine ma bagam pe un site de matrimoniale. Si va spuneam.. ma imi place sa mananc.. ma dar mananc pana plesnesc. Ce mananc? Imi plac ciorbele.. wow ciorba de burta, de pui, de porc, de draci .. inafara de peste. Sa nu aud de peste. Ma si imi plac si gratarele. Tu auzi..? Ma omor dupa un muschi asa tras bine la gratar sau un cotlet de porc.. Aoleu..
Revin.. ma duc pana la frigider.
..... dupa 15 minute....
Imi place sa beau, nu alcool.. neah. Nu le am eu prea tare cu alchoolul.. Sucuri tata. Cand ies in oras, am fite.. fite de smecher de cartier. Beau doar apa plata.
O apa plata va rog.
Aaa.. sa va povestesc despre muzica.
In familia mea, muzica are un rol foarte important. Mama asculta, asculta pe la televizor.. ea nu e cu muzica..
Tata.. ce sa va spun de tata. Intr-o zi am sa-i arunc chitara in gradiva vecinului. Omul asta le are cu muzica bine de tot. Ma dar bine... Le canta bine.
Cand eram mic ma trezea pe ritmuri latino.. traiasca Vh1.. Cand merg pe strada ascult muzica, cand sunt in masina, cand dorm, cand mananc, cand beau, cand.. nu atunci doar ma concentrez.. dar si atunci o fac tot pe ritm..
Fumez..fumez de rup. Un pachet jumate pe zi. Marlboro, ma respect ce dracu.
V-am plictisit? Pe cine? Unde? Cum? Nu e nimeni...
Mda.. Atat despre mine..
Nu va mai spun nimic in seara asta. Ma duc si eu sa dorm ca-mi pica ochii-n gura.
Hai pa.. Cui pa? La dracu ca nu e nimeni pe aici....

0 comentarii: